Recenzii

Multumesc mult pt, profesionalismul de care ati dat dovadat si pt. betisorul parfumat care mi-a adus aminte ca si eu foloseam candva asa ceva pt. purificarea spatiilor (Salvie)!

Ne vom mai auzi si pt. alte comenzi viitoare ale cartilor care ma intereseaza!

Numai bine va doresc!
Mulțumesc pentru toate "bunătățile" pe care le aduceți la noi, pe piață, și vă doresc la …cât mai multe și mai bune, cu sanatate și ...ajutoare în tot ce faceți. Toate cele bune.
V-am descoperit la Salonul de Psihologie. Cele două cărți pe care le-am cumpărat de la standul editurii Mix (“În cautarea inspirației" și “ Înțelepciunea broaștei”) m-au impresionat plăcut și m-au determinat să caut mai multe informații despre dumneavoastră. Colegii care v-au reprezentat acolo merită laude pentru profesionalismul și răbdarea de care au dat dovadă în relația cu publicul, chiar și duminică după-amiaza, când mulți dintre expozanți erau deja plictisiți și nu tocmai amabili. Felicitări! Cu siguranță voi deveni un cititor fidel al cărților pline de sensibilitate pe care le publicați.
Vă mulțumesc pentru promptitudine. Personal, am apreciat editura Dvs. de la inființarea ei - nu am fost niciodată nemulțumită de cărțile pe care le-am cumpărat, dincontră: am recomandat unele dintre ele tuturor cunoscuților mei. Cu stimă.
Bună seara, am primit coletul cu acele cărți comandate + cadourile. Mulțumesc MULT pentru excelenta deservire. Și succes DEPLIN în misiunea NOBILĂ pe care o faceți. Numai bine.
În primul rând, țin să vă mulțumesc pentru promptitudine. Sunt client vechi al editurii și apreciez în mod deosebit editura dvs, cărțile pe care alegeți să le publicați și promptitudinea de care dați dovadă de foarte multi ani.
Pentru mine voi însemnați: DĂRUIRE (de sine), IUBIRE (față de toți oamenii), DISCERNĂMÂNT.
Am comandat/citit cărți faine de la voi,... Însă am ajuns la concluzia că nu doar eu, ci toata lumea în general citește cărți minunate, dar uită totul când cartea se termină... Poți cumpăra o carte, însă nu și cunoșterea... :) Cărțile nu trebuie doar citite, ci și puse în practică. Să nu citim degeaba!
De la editura dumneavoastră am cumpărat, și din librării dar și prin ramburs, carți care m-au ajutat să mă regasesc. În fiecare carte găsești o frază, chiar un singur cuvânt cu care intri în rezonanță și în acel moment te simți mai împlinit, știi ca nu ai fost, nu ești și nu vei fi niciodată singur. Suntem unici fiecare, dar unitari în gânduri și sentimente pline de iubire și înțelegere. Am dori să îi schimbăm de multe ori pe cei de langa noi, să îi facem să ne înțeleagă, dar toate astea cred că nu pot fi atinse decât atunci când ne înțelegem pe noi înșine, când ne acceptăm greșelile pe care le-am făcut și pe care de multe ori le vedem în cei apropiați. Am așteptat cu nerăbdare cărțile dumneavoastră. Eu vă mulțumesc că existați și vă doresc în continuare la cât mai multe cărți care să ne ajute să credem cât mai mult în noi, deși flacara credinței, a iubirii și întelegerii este în fiecare, doar ca egoul este de multe ori prea puternic și îl lăsăm să își facă de cap. Dumnezeu să vă dea forță și putere de muncă, să vă lumineze viața zi de zi. Doamne ajuta pe toata lumea.
Mulțumesc Domnului, că m-a luminat și acum am întradevar ochii deschiși pentru a putea vedea ceea ce e de preț în viață. În compania cărților dv. sunt întodeauna bine dispusă, sunt ca o oază de fericire pe care în fiecare zi o doresc tot mai mult. Deși nu-mi permit să-mi cumpăr tot ce aș dori eu să citesc, mai fac câte-un sacrificiu, care este binemeritat. Vă mulțumesc că existați. Mai mult într-o zi eram așa de entuziasmată încât am vrut să spun la toată lumea cu care mă întâlneam de aceste cărți. Apoi mi-am dat seama că nu toată lumea poate să le-nțeleagă, deoarece lumea din jurul nostru este prea preocupată de partea materială încât nu mai vor să-și facă timp pentru suflet. Păcat, pentru că adevarata valoare a unui om se află acolo, în sufletul lui, nu în buzunarul lui.
Postare nouă